Partnerzy technologiczni
![NAKIVO PARTNER BRONZE](/img_foto/modules/image_1895659177.png)
![Microsoft](/img_foto/modules/logo_1597128889.jpg)
![Huawei](/img_foto/modules/huawei-logo_797206872.png)
![Orange](/img_foto/modules/orange1_1783610242.png)
![Arcabit](/img_foto/modules/arcabit-logo-flat_1639780688.png)
![SGT](/img_foto/modules/sgt-test_976164347.png)
![HP](/img_foto/modules/hp_1341845561.jpg)
![Microsoft Education Partner](/img_foto/modules/microsoft-aep_337644271.jpg)
![Exatel](/img_foto/modules/exatel_9379249.png)
![Atman](/img_foto/modules/atmnan1_435257834.png)
![tp link](/img_foto/modules/tp-link_36957739.png)
![Mikrotik](/img_foto/modules/mikrotik_1455515486.png)
![TelecityGroup](/img_foto/modules/telecitygroup_447558818.png)
![epix](/img_foto/modules/epix_1186015926.png)
![Cisco](/img_foto/modules/cisco-logo-male2_2145695090.png)
Szanowni Państwo,
Informujemy, że od 22 lipca 2019 r. do naszego systemu została wprowadzona nowa funkcja – SPRAWDZENIE STATUSU USŁUGI. W przypadku, braku dostępu do Internetu, prosimy o sprawdzenie statusu usługi na stronie www.status.metrointernet.pl
Widoczne statusy to:
Usługi Aktywne - Twoje usługi działają prawidłowo
Usługa została zawieszona z powodu braku płatności – usługi zostały zablokowane z powodu braku terminowej wpłaty. Abonent ma możliwość włączenia usługi poprzez wpisanie numeru Klienta.
Usługa została ograniczona z powodu braku płatności – usługi zostały wyłączone z powodu nie uregulowania płatności. Usługi zostaną uruchomione po zaksięgowaniu należności na koncie Abonenta.
Jeśli, występuje brak dostępu do Internetu, a po sprawdzeniu statusu żadna z w/w informacji się nie wyświetla, prosimy o kontakt z Działem Technicznym pod numer tel. 22 350 50 00.
Przypominamy, w przypadku kontaktu z Biurem Obsługi Klienta lub Działem Technicznym prosimy o przygotowanie numeru KLIENTA lub numeru PESEL w celu weryfikacji danych.
Zachęcamy do korzystania z funkcji SPRAWDZENIA STATUSU USŁUGI oraz mamy nadzieje, iż będzie ona dla Państwa pomocna.