Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.
21.12.2021

Godziny pracy Biura Obsługi Klienta w okresie świąteczno - noworocznym

Informujemy, że w dniu 24.12.2021r. (piątek) biura obsługi Klienta w Warszawie oraz Sokołowie Podlaskim będą nieczynne. W dniu 31.12.2021 biura obsługi klienta będą czynne do godziny 15:00.
Czytaj więcej
7.12.2021

Kalendarz adwentowy

W tym roku kalendarz adwentowy JAMBOX wypełniamy bardzo smacznymi filmowymi tytułami. Każdego dnia - od 1 do 24 grudnia - otwieramy jedno okienko, w którym znajdziecie film z Wypożyczalni VOD JAMBOX za symboliczną złotówkę. Bądźcie czujni, obserwujcie nasze social media i otwierajcie okienka kalendarza razem z nami! To aż 24 filmy, w 24 dni, za jedyne 24 złote!
Czytaj więcej
3.12.2021

Nowe kanały HD w pakiecie CANAL+ Prestige

od 1 grudnia, w pakiecie CANAL+ Prestige (bez zmiany warunków) znajdą się nowe kanały: CANAL+ Sport 3 HD, CANAL+ Sport 4 HD, CANAL+ Now HD.
Czytaj więcej
8.11.2021

12.11.2021 Biura Obsługi Klienta będą nieczynne

w dniu 12.11.2021 Biura Obsługi Klienta w Warszawie oraz w Sokołowie Podlaskim będą nieczynne
Czytaj więcej
5.11.2021

AKTUALIZACJA: Biuro w Warszawie nieczynne do 12.11

w dniach 05-08.11 biuro Obsługi Klienta w Warszawie będzie nieczynne
Czytaj więcej
8.10.2021

Ograniczenie płatności gotówkowych.

W związku z pogarszającymi się statystykami dotyczącymi zakażeń Sars-CoV-2 wprowadzamy ograniczenia w płatnościach w naszych Biurach Obsługi Klienta w Sokołowie Podlaskim oraz w Warszawie.
Czytaj więcej

Partnerzy technologiczni

Masz pytania, potrzebujesz porady lub pomocy?
Skontaktuj się z naszymi konsultantami
Nasze lokalizacje
Warszawa Sokołów Podlaski
Zadzwoń
+48 22 350 50 00
Napisz do nas
bok@metrointernet.pl
Najczęstsze pytania
Przejdź do strony FAQ